Monday, October 20, 2008

di ambang sore..

emmm..
masa mmg amat berharga,sungguh pantas ia berlalu..sedar xsedar aku kini dh berada di hujung sem..kurasakan aku baru sahaja menjejakkan kaki ke sini..tp 2 semua lamunan je..xlama lg dh nk final,just around d corner je.ad bbrp ari je lg...ari ni dh last kuliah ulum..sedih lak bl dgr amanat terakahir n kata-kata semangat n harapan y disampaikn oleh ustzh ..tp..sejauh manakah preparation aku setakat ni utk hadapi final??pe pn,aku bjnji pd diriku akan usaha wt y trbaik utk diriku n utk semua...aku xnk mghmpakan harapan mrk.mrk lah yang telah memberikan semngat kpd ku utk ku gagahi mengharungi semua ini..tnp mrk n insan y paling rapat dgnku,aku mgkin xbmaya..tp selagi tulang 4 keratku ni berdaya,aku berjanji akan usaha wt yang terbaik utk kalian semua....^_^

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails